Carturesti – Carusel

Posted: 20 Februarie 2015 in Cultura, Locuri
Etichete:, , ,

In putine cuvinte si mai multe imagini am sa descriu experienta de la libraria Carturesti de pe Lipscani. Un loc placut in care orice altceva mi-a atras atentia mai mult decat cartile expuse, aveam senzatia ca ma aflu mai degraba la expozitie sau muzeu. M-am invartit mult in spatiul generos si mai degraba am ales un suvenir: o ceasca cu desen in forma de spirala :). Nu am fost surprins cand un turist la fel de invartit ca si mine a intrebat in engleza: nu aveti ciocolata romaneasca ?

Comentarii
  1. Alex spune:

    Si eu am fost de curand si m-am lasat imbatat de atmosfera atat de placuta si de multimea de optiuni. Am ratacit chiar si printre jocurile de la subsol.

Lasă un răspuns

